Skum dröm...

Jag drömde världens skummaste dröm inatt. Jag drömde att jag sökte medlemskap på raggarklubben här i stan. För att bli medlem var jag tvungen välja någon som inte fick vara medlem längre. Jag fick inte välja vem som helst dom hade valt ut några som jag fick välja mellan och jag kommer ihåg nåt av namnen. Det lustiga är att dom är inte ens medlemmar i raggarklubben in real life. Jag valde en tjej, men dom ville ha kvar henne så jag fick inte bli medlem. Tydligen så gillade dom henne mer än mig. Dom verkade nästan hatiska mot mig, så jag fattar inte varför jag ens ville bli medlem. Sen tog dom fram en bild och en prestentation av en person som ville bli medlem. Men dom gillade inte personen så han fick inte bli medlem. Det lustiga är att den personen skulle aldrig i helvete försöka bli medlem i en raggarklubb. Han tycker att all rockabilly låter likadant... haha. Jag drömde att några från raggarklubben var höga som hus, det lustiga är att jag tror inte att dom håller på med nåt sånt.

Ibland så drömmer jag så extremt konstiga drömmar.... hehe.

Många kramar från Anneli

Jag... måndagen den 23:e mars 2009

Jag bjuder på yttligare en bild från mitt läppstiftstestande... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0