Slö dag...

Jag mår mycket bättre nu, men jag känner mig inte helt bra än. Jag har inte svårt att andas eller ont i varken ryggen eller bröstet. Men jag hostar fortfarande en del. Får hoppas att jag blir bra nu, så jag inte blir dålig igen. Det har ju gått upp och ner. Varit bra i några dagar och sen blivit dålig igen.

Idag har jag inte gjort mycket överhuvudtaget. Jag är fortfarande hemma hos mamma. Jag har mest bara tittat på tv och suttit vid datorn. Jag duschade imorse, det var skönt. Hade inte duschat på flera dagar, har inte haft ork till att göra det. Jag lagade mat åt mig och Andi (min låtsasbror) idag. Lax och potatis.... mums. Jag ska laga mat åt hos imorgon med.

Imorgon efter jag har ätit så ska jag åka hemåt. Måste hem till mina små busfrön Daisy och Meduza. Dom måste sakna mig en massa. Jag har ju knappt varit hemma hos dom de senaste dagarna. Jag var ju hemma senast igår en sväng. Jag saknar mina små katter. När jag var hemma igår så hade dom vänt upp och ner på lägenheten. Dom hade roat sig med att rivit sönder en toarulle och kastat runt med mina örhängen & saker som stod i bokhyllan. Jag mådde inte så bra när jag var hemma, så orkade inte ta reda på allt. Jag mådde bättre när jag hade kommit tillbaka till Skyllberg. Men jag orkar nog ta reda på det när jag kommer hem imorgon.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0