Tråkig dag... suck

Idag blir det att jobba 14-21, känns inte så roande att jobba idag. Det börjar bli vår nu... =) Skulle vilja gå på en långpromenad. Jag kanske får mitt nya schema idag, det skulle vara bra ifall jag fick det idag. Då kan jag kolla hur jag kommer att jobba i sommar och så. Jag kommer jobba heltid på det nya schemat, så jag kommer att tjäna mer pengar... =)

Usch, vad jag kände mig deppig igår. Jag känner mig deppig för att de närmaste veckorna kommer jag mest att jobba, jag kommer inte att kunna hitta på nåt kul. Det känns väldigt trist. Sen så finns det en hel del andra saker att vara deppig över. Jaja, det ordnar sig förhoppningsvis. Vissa saker kommer nog aldrig att ordna upp sig, men det får man leva med.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0