Tråkigt...

Idag har det inte hänt så mycket. Har bara varit hemma och tagit det lugnt.

Ica Jouren blev tydligen rånat igår och jag bor precis brevid. Så polisen var här förrut idag och undrade om jag hade sett nåt. Jag såg ingenting, så jag sa att jag inte hade sett nåt. Ändå så frågade polisen om jag hade sett nån sprungit förbi och jag sa att jag har inte sett nåt. Snacka om att fatta trögt. Jag satt ju och tittade på tv vid 22-tiden då jouren blev rånad, så jag såg inte ett piss. Jag fattade inte varför han ville ha mitt personnummer och telefonnummer. Jag är ju inte vittne till nåt, snacka om skumt. Jag vet inget om rånet och jag har inte sett nåt. Jag sitter inte och glor ut genom fönstrena hela dagarna... hehe.

Sen så var Doris här från mitt jobb och gav mig en blomma & hälsade från alla arbetskamraterna. Eftersom jag har varit sjukskriven några dagar. Det är lustigt att dom ger mig en blomma eftersom jag alltid säger att jag inte har några levande växter hemma för att jag antingen glömmer att vattna dom eller så käkar katterna på dom. Det hade varit bättre om jag hade fått en plastblomma istället... hehe. Men det är ju tanken som räknas. Jag tror inte att blomman kommer leva så länge. Jag är värsta blomdödaren. Jag har till och med dödat en kaktus... hehe.

Jag är så himla rastlös, jag vill hitta på nåt. Men jag känner mig inte 100% bra än. Jag känner inte ork till något, så jag vill göra lugna aktiviteter.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0