Trevlig tisdag



Jag var till vårdcentralen i måndags. Jag är sjukskriven i 2 veckor nu. Jag ska fortsätta med Naproxen (smärtstillande/inflammationshämmande) ett tag till plus att jag har fått Doxyferm (pencillin) och Mollipect (hostmedicin). Så förhoppningsvis så blir jag bra snart. Så blir att ta det lugnt och inte anstränga mig för mycket den närmsta tiden.


Mina katter har saknat mig en del. Jag har ju sovit hos mamma två nätter, så jag har inte varit hos dom så mycket dom senaste dagarna. I söndags åkte jag hem till mamma på morgonen, sen kom jag inte hem förrens måndag morgon.  Så jag var borta ett dygn. Sen var jag iväg till Vårdcentralen vid kl.11 och kom bara hem en sväng och hämtade lite grejer så åkte jag till mamma igen. Kom hem igår morse och sedan så åkte jag hem till Natalie strax efter kl.12 och kom hem efter kl.22. Så dom har inte sett så mycket av mig. Så Meduza har varit jättegosig och kelat en massa.


Jag var med Becca och Natta igår. Vi var först till grillen och jag & Natta åt lite för Becca hade redan ätit. Sen var vi hemma hos Natta och snacka lite skit & prata gamla minnen. Sen så spelade vi lite kort och tittade på High School Musical 3. Efter det åkte Becca hem. Jag och Natta glodde på Den rätte för Rosing & Desperata husfruar och sen så åkte jag hem... Det var en väldigt trevlig tisdag igår. Det var kul att umgås med Becca igen, vi har ju inte umgåtts så mycket dom senaste åren sen vi flyttade isär.


Klockan är strax efter kl.5 på morgonen och jag har inte gått och lagt mig än. Det konstiga är att jag inte ens är trött och jag har snart varit vaken ett dygn. Jag gick upp strax efter kl.7 på tisdagsmorgonen. Jag kanske ska försöka att sova lite, men som sagt så är jag inte trött. Så det kanske blir att vara upp en stund till.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0