Two girls one cup

Jag tittade på Vakna med The Voice på Kanal 5 häromdagen. Då nämnde Josefin att det var nån äcklig video som hette Two girls one cup, så jag blev nyfiken på vad det var för nåt. Så jag var illa tvungen att leta reda på den på nätet på en gång. Jag är ju så himla nyfiken ibland... hehe.

Jag tänkte efter att jag hade sett den att jag blir inte chockad, förskräckt eller väldigt äcklad av speciellt mycket. Jag är väldigt tålig och klara av det mesta. Det är nog som min bror sa till mig för några år sen att jag är den starkaste av oss, för jag klarar av mer. Jag har nog starkare psyke. Men hur som helst så hade jag innan jag hittade klippet kollat på en del folk på Youtube som tittade på det klippet. En del sprang och spydde, en nån annan blundade efter en liten stund och en del skrek rätt ut. Dom reagerade väldigt mycket på det klippet.

Medan jag knappt reagerade när jag tittade på klippet. Jag tänkte väl att det var vidrigt och jag fattar inte att någon ställer upp det. Jag skulle ju aldrig ställa upp på något sådant. Jag satt bara lugnt och tittade på klippet. Tyckte inte att det var så hemskt att se att man springer och spyr direkt. Jag hade inga problem att se klippet, trodde att det skulle vara värre. Hade varit en video med djurplågeri, då hade jag nog inte klarat av att se på det. Jag tycker det är så hemskt att se bilder och klipp på djur som ligger i en liten bur dom knappt kan röra sig i och får ligga i sin egen avföring. Jag tycker inte om att se såna saker, jag fattar inte att folk kan vara så grymma mot djur.

By the way... Ni som inte vet vad Two girls one cup är för något. Så kan jag upplysa om att det är en porr trailer. Men det är ingen vanlig porrfilm. En av tjejerna skiter i ett glas, sen så hånglar dom med skit i munnen. Och sen så spyr dom i varandras munnar. Det är inte något mysigt klipp, så jag rekommenderar ingen att se den. Men det är upp till var och en. Jag var nyfiken vad det var, för jag hade ingen aning vad det var innan jag tittade. Jag förstår inte att det är någon som tänder på det, jag skulle aldrig klara av dofterna. Det är tur att det är ett doft-klipp. Då hade jag nog mått illa, hatar lukten av spyor. Jag klarar av skit mer än vad jag klarar av spyor. Gillar inte att torka upp andras spyor. Jag blir faaan illamående då. Det är lite träligt om nån blir magsjuk på mitt jobb och man får ta reda på det hela. Jag jobbar ju nämligen på ett äldreboende.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0