Usch... förkyld

Jag har varit borta cirka 3 veckor från jobbet. Började få ont i halsen efter jobbet igår. Är täppt i näsan och ont i halsen idag också. Men jag har jobbat ikväll. Men jag är ledig imorgon, så får kurera mig lite. Jag har ingen lust att bli förkyld nu när jag har blivit bra. Bara det inte blir värre så kommer jag att orka jobba torsdag och fredag. Jag till Midnight Cruisers på fest på lördag, jag hoppas att jag inte är sjuk då.

Det ska bli väldigt kul att se Jailhouse Cats på lördag, jag känner killarna i bandet lite grann. En del av dom gick fordon samtidigt som min bror och min kusin. Jag gick omvårdnad på komvux samtidigt som min kusin Andreas gick fordon på Alléskolan. Så jag var ofta vid fordon och hälsade på innan jag började skolan. Eftersom bussen kom in 7.40 och jag började inte förrens kl.8.30. Jag fick ju inte mitt körkort förrens en månad innan jag slutade komvux. Fick åka buss med alla gymnasie elever.

Dessutom så tog en av bandmedlemmarna min oskuld... hehe. Men det var flera år sen nu. Det känns som en evighet sen jag var oskuld. Jag har ju inte direkt legat på latsidan... hehe. Jag har ju haft sex med en hel del sen dess. Men jag har lagt ner min slampiga stil, jag tar det mer lugnt nu. Min siffra har inte ökat på väldigt länge. Men jag känner på mig att den kanske ökar i sommar. Det brukar alltid bli mer ligga framåt sommaren... haha. Jag har inte haft sex på flera månader nu och det känns väldigt bra faktiskt. Jag har haft tillfälle till att ha sex, men jag har tackat nej. Jag har inte haft så stor lust till sex den senaste tiden. Men det kan bero på att jag har varit väldigt trött nu när det har varit snö, mörkt och kallt. Dessutom dom senaste veckorna har jag ju inte mått så bra. Men jag är väl som djuren, lusten kommer till våren.... hehe.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0