Bra eller anus


Jag onykter, taget ett par minuter innan jag skriver mitt inlägg

Jag kan sammanfatta denna kväll i skön Fredrik och Filip anda; bra eller anus. Jag tyckte att början av kvällen var jävligt bra och allt kändes toppen. Men kvällen slutade i anus. Pappa hatade verkligen bandet "Red Roosters" och det förstår jag dom sög verkligen kuk. Dom lät inte bra, men jag tyckte ändå att vi kunde ha varit kvar och lyssnat på Ray Campi. Men pappa sa att han är bara nån jävla gubbe eller nåt sånt och det stämmer ju han är en gubbe på över 70 år. Men det hade ändå varit kul och fått sett han sjunga live, men jag hann bara se honom springa förbi oss ett par gånger. Så jag fick aldrig se honom spela live. Men shit the same, jag överlever ändå som jag brukar säga. Jag tänker ju inte gå och avliva som Lizzie sa att hon skulle göra i min säng... hehe. Men men jag överlever även imorgon bara för att det är rätt så skönt att leva. Det var en okej kväll ändå för det var kul att umgås med Lizzie igen, har inte umgåtts med henne på as länge. Jag säger som alla mongon säger: See you later fuckers!

Puss i innersta ljumsken.... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0