Faaan va jag är irriterad...



Jag hade skrivit ett jättelångt blogginlägg och allt försvann när jag sparade. Jag är så förbannad just nu. Jag orkar inte skriva om allt, men jag vill ha allt skrivet i min blogg. Suck... varför? Jag får väl skriva om allt igen om jag orkar någon dag. Men nu ska jag bara skriva kort fattat om vad jag skrev förut:

* Tvättat kläder tidigt imorse

* Bakat scones, smakade jättegott... mums

* Bara varit hemma och tagit det lugnt

* Tänkt en massa mellan himmel och jord

* Tänker aldrig skaffa barn om jag inte har ett fast förhållande som funkar väldigt bra

* Det är inte aktuellt att skaffa barn nu

* Vela inte fram och tillbaka i ett förhållande. Funkar det inte: Gör slut!

* Även om förhållandet inte funkar idag och det tar slut. Så kanske man passar bra ihop om ett par år.

* Det är bättre att vara ensam än att vara i ett dålig förhållande.

* Det är bättre att ha haft kärlek och förlorat än att aldrig ha haft kärlek alls.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0