Fan i helvete



Jag vill att folk ska kunna läsa allt som jag skrev om förut, men alltihopa försvann. Det blir inte samma sak när man ska försöka skriva om allt. Glöden har liksom försvunnit. Glöden som jag hade när jag skrev allt. Nu känns det meningslöst att skriva det igen. Men men kanske tar upp ämnet om barn och förhållanden nån annan gång i framtiden.

Jag ska väl antagligen snart gå och lägga mig. Men jag börjar inte jobba förrens kl.14, så jag måste ju inte gå lägga mig riktigt än. Jag börjar bli trött, så det blir nog att sova snart.

Var ute för cirka en timme sen och gick lite. Sen när jag kom tillbaka hem, så kom Meduza springandes. Så hon och jag gick en liten bit tillsammans. Sen försvann hon i ett villa område, men hon har kommit hem nu. Hon har ju världens sämsta lokalsinne, men hon hittade tydligen hem i alla fall.

Kiss my ass... hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0