Hällabrottet ikväll...



Idag blir det att åka till Hällabrottet och festa med pappa, Lizzie och Tony kör. Det kan nog bli jävligt sköj. Ray Campi och Red Roosters spelar.

Får väl skriva hur det var imorgon eller på måndag... =)

Puss puss...

Nu bjuder jag på fyra videos med Ray Campi.... Njut av musiken... =)








 

Så bjuder jag också på en låt som är lika älskad som den är hatad. "Bumble bee" med franska rockabilly bandet Long Black Jackets. Pappa älskar det här bandet och Sussi hatar dom för hon tycker att sångerskan har så hemsk röst... hehe. Otroligt nog har jag fastnat för den här låten fast jag också tycker att hon sjunger hemskt... haha. Kommer hur som helst att få höra låten ikväll, pappa brukar alltid spela den i bilen... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0