Jobb hele daga...


Jag för cirka ett år sedan.

Jag jobbade 7-12 och nu är jag hemma & tar det lite lungt. Ska iväg och jobba 16-21 sen. Efter jobbet så blir det att titta på finalen av Eurovision Song Contest och efter det måste jag sova så jag orkar upp imorgon. Ska jobba 7-16 imorgon och efter jobbet ska jag åka till Zinkgruvan och fira pappa. Han fyllde 51 år igår.

Jag ska jobba nästa helg med, så jag jobbar en hel del den närmsta tiden. Men sen så är jag ju ledig 2 helger och då kommer det hända massor med saker. Jag ska åka på Mariestads Cruisingen lördagen den 30:e maj, personalfest fredagen den 5:e Juni och sen så är det nationaldagen den 6:e juni & då händer det massor med saker och jag vet inte riktigt vad jag ska göra än. Det är kanalfesten då, men jag ska inte gå in på den det vet jag i alla fall. Men det kanske blir att vara kvar i stan då för det är ju massor med folk och rörelse då. The Refreshments och Hub Caps spelar i Vretstorps Parken också, men det är så jävla dyrt. Över 200 kr om man inte köper biljetter i förväg, men jag tycker inte att det är värt dom pengarna. Det kostar mycket även förköpet. The Refreshments suger pung, dom är ju värdelösa. Men det antagligen därför som det är så dyrt, för jag har hört att dom inte är så billiga. Hub Caps har jag sett så många gånger, så jag vill inte betala dom pengarna bara för att se dom. Sen så har jag sett att det är flera band som spelar i Garphyttan också. Jag vet inte riktigt vad det blir att göra, men nånting ska jag i alla fall göra.

Efter dom två helgerna så jobbar jag en helg och sen så är jag ledig midsommar... =) Får se vad jag gör då, det blir att göra nåt som inte kostar så mycket med pengar. Så det blir nog att vara hemma och dricka lite eller nåt sånt tror jag. Ska väl fira Lizzie den helgen, hon fyller 18 år den 20:e juni.

Jag måste börja planera in en del saker som händer framöver. Jag måste kolla runt vilka som vill med mig till Power Meet och sen så måste jag prata med Sussi om Rock at Sea kryssningen. Det blir ju att boka hytt i Juli, men jag skulle vilja kolla runt om det är några mer som ska med. Försöka ta med 2 st till så kan man ta en fyrbäddshytt.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0