Ledig... Jippi...



Idag är jag ledig, snacka om skönt... =) Det är så gött att bara vara hemma och ta det lugnt. Har jobbat hela helgen. I lördags umgicks jag lite med Ingemar efter jobbet. Han bjöd på några cider på Diana. Det var kul att umgås med honom eftersom han åker in i finkan idag. Men han är snart ute igen, han ska bara sitta inne i 2 månader eller mindre om han sköter sig.

Igår så försov jag mig... suck. Ändå så hade jag gått och lagt mig vid kl.22 på lördagen. Jag gick och la mig tidigare än vad jag brukar göra, jag var trött och hade ont i huvudet. Jag tänkte att jag inte skulle försova mig för att jag skulle få tillräckligt med sömn. Men det spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Jag är lika trött på morgonen i alla fall. Efter jobbet igår så var jag till Skyllberg och firade mamma. Hon fyller 48 år idag. Vi firade morsdag samtidigt eftersom mamma ska till mormor och morfar på morsdag. Vi fikade och åt tårta. Emelie, Elias och Martin var också där. Det var kul att träffa dom.

Det ska bli skönt att vara ledig två helger nu efter att ha jobbat två helger. Förhoppningsvis blir det att åka på Mariestads Cruisingen på lördag. På ett eller annat sätt ska vi ta oss dit... =) Det ska bli jävligt sköj.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0