Mariestads cruisingen

Nu så har jag inte skrivit på några dagar, men jag har inte haft tid. Har varit så mycket hela tiden. Jobbade tisdag-fredag och sen har jag varit upptagen hela helgen.

I fredags efter jobbet så var jag och Lizzie och shoppade lite grejer till katterna, handla mat och alkohol. Sen åkte vi hem och käkade tacos. Efter det så var vi hos Eddie en liten stund och lämnade tillbaka hans mobil laddare. Sen gick vi hem till mig igen och Lizzie blonderade mitt hår. Det ser bättre ut nu än vad det gjorde innan... =) Vi glodde på tv en liten stund, så gick vi och la hos vid tolv tiden nån gång.

I lördags så gick jag upp före kl.9 på morgonen och käkade frukost och städade lägenheten. Lizzie och jag var en sväng till mamma och lämnade pengar som jag var skyldig henne. Sen var det hem och käkade mat och gjorde i ordning hos för kvällen.

Vi var uppe vid klubben och förfestade innan vi åkte till Mariestad. Det var jävligt kul på Mariestads cruisingen, det är den roligaste cruisingen på hela året... =) Det var jag, Lizzie, Åkesson, pappa, Oscar och Mimmi (hon körde) som åkte dit tillsammans. Vi åkte i Åkessons bil. Oscar stack ifrån bil strax efter att vi hade kommit till Mariestad och han hamnade tydligen i fyllecell några timmar senare. Lizzie åkte iväg med Klas en stund senare, så vi var inte så många kvar i bilen när vi åkte hem. Jag hade ont i huvudet och var jävligt trött när vi var på väg hem. Men det är inte så konstigt när jag drack upp alla 14 cider som jag hade med mig. Jag somnade strax efter att vi hade åkt ifrån Mariestad och sen vaknade jag av att pappa och Åkesson snackade om att det kanske var dags att väcka mig. Då stod vi utanför där Åkesson bor och vi släppte av honom. Så resan hem gick väldigt fort eftersom jag sov hela vägen... hehe. Vi var hemma vid 3-tiden. Så det blev inte så jättesent, men det var inte så tidigt att åka hem heller. Det var precis lagom att åka hem då. Men pappa ville inte hem, men han var illa tvungen att åka hem i alla fall. Det var hur som helst roligt igår och jag hoppas att det blir lika kul nästa helg.

Lizzie ringde vid ca 8.30 imorse, så då fick jag gå och öppna dörren. Hon hade tydligen åkte hem strax efter att hon hade dragit ifrån våran bil. Men hon hade somnat, så det var därför som hon inte kom hem förrens på morgonen. Idag har jag bara varit hemma och slöat. Var bara ute ur lägenheten när jag skjutsade hem Lizzie förut.

På fredag blir det personalfest vid hotellet. Får hoppas att det blir sköj, men det blir väldigt lugnt. Kommer bara dricka ett par cider då, så jag orkar med lördagens bravader. Får se vad som händer på lördag. Sabbe och Tezzan vill att jag ska följa med på cruising i Lidköping, men jag vet inte hur det blir med det. Vi har ingen vettig bil att åka i plus att det inte är säkert att vi har chafför heller. Det verkar som att chaffören har lovat att köra på fler än oss, men men det märks väl vad som händer och sker. Dessutom fick jag höra från flera håll igår att cruisingen i Lidköping inte är något att ha. Så det kanske blir lite andra planer på lördag. Får väl se hur det blir. Det är ju flera dagar kvar tills lördag, får bestämma mig vad jag gör när det närmar sig. Pappa ska tydligen på Power marknaden i Nossebro på dagen på lördag och sen vad han ska göra på kvällen vet han inte än. Får se om jag åker med honom någonstans eller om det blir Lidköping eller om det blir att vara kvar i Askersund. Är ju Analpesten på lördag, så det kommer ju vara drag här i stan. Men jag ska inte gå in på Analpesten för det kostar så jävla mycket och jag har inte dom pengarna. Men det är ju mycket folk överallt i stan då, så det känns bara onödigt att slösa pengar att gå in på skiten. Förhoppningsvis så blir det väl att dra ifrån stan och göra nåt kul. Men jag har så dåligt med pengar just nu, så jag får antagligen låna pengar från mitt sparkonto för att ha råd att göra nåt.

Puss och snusk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0