Min dag...



Runt kl.12 nån gång så åkte jag hem till mamma och Lennart. Jag åt mat där och fikade. Andi retade mig lika mycket som han brukar göra... haha. Mamma gjorde i ordning pasta åt mig istället för ris för hon vet att jag inte gillar ris... =) Så fick hon sin födelsedagspresent av mig för hon fyller 48 år på måndag. Men jag ska antagligen dit igen på söndag på födelsedagsfika. Dessutom lämnade jag lite kläder hos mamma som behöver lagas.

Efter det så åkte jag hem och hade allmänt tråkigt. Satt mest vid datorn och glodde. Tittade lite på tv gjorde jag också. Satt hemma och kände mig rätt så deppig. Hörde av mig till massor med folk, men typ ingen ville hitta på nåt eller så hörde dom inte ens av sig. Men sen runt kl.19 så hörde Alex av sig... =) Så jag åkte till gruvan och hämtade honom. Vi åkte ett varv på Askersund. Sen stod vi och snackade med Oscar, Gustav och folk. Efter det så gick vi till affären och köpte lite onyttiga saker... haha. Så gick vi hem till mig och glodde på två filmer. Jag hade inte alls tänkt att glo på film idag, ville göra nåt annat. Men det fanns ju inte så mycket att göra, så det blev det i alla fall. Vi tittade på "Private Valentine: Blonde & Dangerous" och "Three and out". Både filmerna var jävligt bra. Första filmen var rolig, men rätt så förutsägbar. Verkligen en feelgood film som man bara blir glad av. Den andra var mer allvarsam, men ändå rolig på sina ställen. Den fick en att tänka på hur kort livet är och att man måste leva det fullt ut. Slutet var både sorgligt och lyckligt på samma gång.

Det var kul att umgås med Alex ikväll. Har inte umgåtts med honom på aslänge. Jag måste fan ta och umgås med honom oftare. Han kan man alltid lita på och det är kul att snacka med honom. Får ta och festa med honom om ett par veckor.

Borde egentligen gå och lägga mig nu, men jag börjar inte jobba förrens kl.14. Så jag kan ju vara upp en liten stund till om jag känner för det. Jag behöver ju sova några timmar innan jag börjar jobba, men jag är inte så trött. Jag är faktiskt rätt så pigg just nu, fast att jag borde vara väldigt trött. Jag blir väl antagligen rätt så trött om nån timme eller så.

By the way... så är jag inte deppig längre. Var bara det en liten stund på dagen, men nu så mår jag mycket bättre. Känner mig på bättre humör och är gladare. Jag har kommit på hur jag ska göra med en del saker nu. En del saker ska jag skita i och en del andra saker ska jag rikta in mig på. Jag vet hur jag ska göra nu, om det går vill säga. Men det tror jag nog... =)

Sup och svälj, trevlig helg... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0