Norge vann!

Det blev storfavoriten som vann och han vann stort. Grattis till vårat grannland Norge. Jag tycker att det är jättekul att Norge vann. Då kanske man ska ta och åka till Norge nästa år och se Eurovision Song Contest live... =) Nu har det dessutom hunnit att bli Norges nationaldag, så det är ju verkligen kul att dom vann... =) Det är synd att Sverige inte fick mer poäng, men jag kände på mig att vi inte skulle komma så högt. Jag är inte ledsen för det, det är kul att vårat grannland vann. Det jag tycker är mest irriterande är att Storbrittanien kom så högt upp, den låten är bara för tråkig och jobbig. Annars är jag rätt så nöjd med dom låtarna som kom högt upp. Islands, Azerbajdzans och Turkiets låtar är ju jättebra, så jag är glad att dom kom högt upp.

Nu måste jag sova, så jar orkar upp imorgon.

See you later alligator.

Här är vinnarlåten:

 

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0