Otrohet

Jag håller på och tittar på "The Tyra Banks Show" just nu. Det handlar om en hemsida i USA som heter Ashley Madison som uppmuntrar otrohet. Dom har över 2 miljoner gifta eller folk som har sambo som söker personer att inleda en affär med. Det är en en dating sida för folk som redan har partners och vill vara otrogna. Det är så jävla sjukt, jag fattar inte att man startar en sån sida överhuvudtaget. Snacka om att inte ha något samvete att dom hjälper till att förstöra andras äktenskap. Mannen som har startat sidan är lyckligt gift och har barn. Jag fattar inte att han vill uppmuntra otrohet när han själv trivs i sitt äktenskap.

Jag förstår inte folket som går in på sidan och betalar för att kunna vara otrogen mot sin partner. Jag förstår inte folk som medvetet är otrogna och söker andra att vara otrogen med. Det är en sak om man blir full och "råkar" hamna i säng med någon. Men att medvetet söka efter någon att inleda en affär med det är faaan sjukt. Jag skulle aldrig medvetet leta efter någon att ligga med ifall jag är tillsammans med någon. Men däremot skulle jag kunna göra ett misstag, jag har gjort många misstag i mitt liv. Men älskar jag verkligen någon så skulle jag nog inte ens "råka" hamna i säng med någon. I såna fall i ett svag ögonblick när man är osams med sin partner eller något att man hamnar i säng med någon annan. Men jag skulle aldrig medvetet söka efter att vara otrogen. Jag skulle må så jävla piss om jag var otrogen mot någon. Jag skulle aldrig gå bakom ryggen och knulla med någon annan en lång tid. Skulle jag "råka" ligga med någon annan skulle jag berätta det på en gång. Jag skulle till och med berätta om jag kysste någon annan. Jag skulle inte stå ut med mig själv annars.

Så jävla sjukt att starta en sida där folk kan medvetet träffa folk att vara otrogen med. Han måste ha gjort det var för han tyckte att det var ett lätt sätt att tjäna pengar. Han försöker försvara varför han startade sidan att kvinnor istället för att vara deprimerade och skit ska hitta nån vid sidan av. Namnet på sidan är dom två populäraste tjejnamnen i USA från förra året eller något.

Världen är bra skruvad...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0