Pink i London 2001

Jag vann 2 biljetter till en exlusiv spelning med Pink i London 2001. Jag hittade tävlingen i Aftonbladet och man skulle svara på några frågor och sen sjunga "Get the party started". Jag vann och jag tog med mig mamma och åkte till London typ en och en halv vecka efter att jag hade vunnit. Mamma var den enda som kunde följa med. Det som är synd är att man inte fick ta kort på spelningen. Så jag har inga bilder från spelningen. Så jag letade som en tok efter bilder på nätet eller videon från spelning. Dom filmade nämligen på den spelningen. Men jag hittade aldrig nåt förrens nu... =) Jag är så glad att jag leta lite idag och hittade ett klipp från spelningen jag var på. Det är synd att dom filmar så snabbt på publiken. Filmade dom lite mer sakta kanske man skulle kunna se mig... hehe. Jag stod rätt så långt fram... =)



Watch Pink - Live From London (2001) in Rock  |  View More Free Videos Online at Veoh.com

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0