Piss väder ute och jag är ledig... suck...

Det var fint väder igår när jag jobbade typ hela dagen, men idag när jag är ledig då regnar det... suck. Jag ville ha fint väder så jag kunde gå en promenad och vara ute lite. Men det sprack ju, det blir nog bara att sitta hemma och glo.

Jag var hos pappa igår efter jobbet eftersom han fyllde 51 år i fredags. Men jag har ju jobbat hela helgen så jag har inte haft tid att fira honom tidigare. Han bjöd på fika och han fick en skiva av mig i födelsedagspresent. Han ska få en till skiva av mig, men den har inte kommit än. Det är en skiva med ett av hans favvoband.



Det är lite mer än en månad kvar tills jag har semester och Power Meet i Västerås går av stapeln. Jag vet inte riktigt hur det blir med Power Meet, jag ska i alla fall dit. Men jag vet inte med vilka jag ska åka dit. Jag vet inte om det är någon som är seriös och verkligen vill följa med. För det kostar ju en hel del pengar, dom flesta jag känner har inga pengar. Pappa kanske ska campa där i år, han har inte gjort det på flera år. Han har bara åkt upp en sväng på fredagen och ibland på lördagen och sen åkt hem på natten de senaste åren. Så det kanske blir att jag åker dit med pappa och Tony. Men jag vet inte än. För är det några av mina vänner som vill med, så åker jag nog egen bil dit.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0