Sex, sex, sex och ännu mera sex....



Jag har inte haft sex sen annandag jul, så det var snart ett halvår sedan jag knulla med någon. Det är bra... Jag har ju kunnat haft sex om jag velat, men jag tänker inte knulla med vem som helst. Jag får bara skamlösa förslag av människor som äcklar mig. Jag måste vara riktigt jävla full för att ha sex med någon av dom... haha.

Jag har inte så stor lust till sex eller så när jag är vaken. Jag tänker inte på sex speciellt mycket nu för tiden. Men när jag sover då drömmer jag nästan enbart om sex. I mina drömmar så är det värsta sexorgierna, så jävla sjukt. Jag känner mig inte så sugen på sex, men det verkar som mitt undermedvetna säger till mig att jag är det.... hehe. Spela rulle, jag tänker inte ha sex med vem som helst i alla fall. Får väl se om jag har sex med någon i sommar... =P Det kommer jag nog ha om jag känner mig själv rätt... haha.

Jag har inte varit utan sex så här länge sen 2004. Dom senaste åren har det bara gått cirka 1-3 månader som max mellan gångerna jag har haft sex. Jag har haft ett väldigt långt uppehåll nu... hehe. Jag tippar på att jag kommer ha en hel del sex under sommaren. Det finns nog en hel del som vill... hehe.

Puss och snusk...

Kommentarer
Postat av: sosso

hejhej bruden ;) jag tror verkligen att ditt undermedvetna talar om för dig att du ska ha sex , du nämde sex 13 ggr i denna text så lite sugen är du allt :)kram sosso

2009-05-13 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0