Sovardags snart

Snart så är det dags för mig att sova. Ska ju upp tidigt och jobba imorgon. Har ingen större lust, men dan går fort bara jag kommer dit. Jag längtar tills nästa vecka för då får jag lön och jag har ledig helg. Så då blir det party party... =)

Jag har suttit och tänkt på en hel del saker idag. Jag saknar vissa personer och jag saknar vissa stunder. Det var så roligt för ett par år sedan. Det är fortfarande roliga stunder ibland, men ändå så blickar jag tillbaka och tänker på tider som varit. Jag måste lägga en massa skit bakom mig och blicka framåt. Det finns en del saker jag känner jag måste reda ut, då kommer allt kännas bättre. Men samtidigt så spelar saker och ting inte så stor roll på det stora hela. Det är bara att skita i det och leva livet... =)

Jag känner att det har varit så många trista och tråkiga dagar på senare tid. Det känns som om tiden bara står stilla och inget roligt händer. Men snart så är ju sommaren här och dom kommer jag inte ha tid att ha tråkigt. Då kommer det att hända saker hela tiden. Dessutom så kommer det att finnas mycket mer att göra under lediga dagar också. Jag längtar till alla skojiga saker som händer i sommar.

Jag måste kolla runt vad som händer under midsommar, vad folket ska hitta på. Jag vill göra nåt roligt som inte kostar allt för mycket med pengar. Får se vad som sker, men det är ju en månad kvar. Det finns fortfarande gott om tid till att planera in nåt.

Jag ska väl ta och titta på tv en liten stund till och sen blir det att sova.

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0