Varför är det som det är?



Snacka om att jag är trött på att alltid sitta och vänta på att folk ska ringa och dom aldrig gör det. Varför säga att man ska ringa om man inte tänker göra det.

Jag är så trött på att det alltid ska vara jag som ska höra av mig till alla. Varför kan ingen höra av sig till mig för en gång skull?

Det är så träligt när man inte får tag på folk när man vill dom nåt och dom kan inte ringa upp när dom sett att man har ringt heller.

Jag måste faaan skaffa nya vänner, är så trött på att bli besviken hela jävla tiden.

Dom säger att vi ska hitta på saker, sen så blir det inget i alla fall. En del dom super till eller är bakis när man ska göra nåt. En del andra bara inte orkar.

Dom senaste veckorna har jag bara umgåtts med kompisar när jag har druckit alkohol. Det är aldrig någon som vill hitta på nåt nyktert eller umgås en stund efter jobbet/skolan. Det känns som om folk glömmer bort att jag existerar. Det är aldrig nån som hör av sig till mig. Den enda gången nån gör det är för att dom vill låna pengar eller ha chafför eller nåt annat jävla skit.

Är så trött på alla just nu. Det är tur att Lizzie finns i alla fall. Ska vi göra nåt så blir det oftast av och blir det inte det så hör hon i alla fall av sig och säger det. En hel del skiter i att hör av sig att dom inte ska komma eller sånt. Hon kan glömma bort att ringa när hon säger att hon ska ringa, hon är lite glömsk av sig. Men struntar inte bara i det som dom flesta andra gör.

Skit ner er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0