Det var en kul dag igår...

Igår så var jag ledig och jag hade jättekul igår. Jag hämtade Lizzie och Martin i Zinkgruvan på eftermiddagen. Sen plockade vi upp Chrille när vi kom till stan. Så åkte vi hem till mig en sväng. Jag lagade mat, det blev kålpudding och potatis. Jag har aldrig gjort kålpudding förut, men det blev faktiskt väldigt gott. Sen så spelade vi lite singstar och Buzz, det var roligt... =) Sen vid kl.21 så drog Lizzie och Chrille hem till honom. Så jag och Martin åkte till Zinkgruvan och glodde på filmen "Stan Helsing", det är en parodifilm gjord av dom som har gjort "Scary Movie". Filmen var helt okej, men jävligt sjuk. Inte den bästa filmen jag har sett direkt.

Idag blir det att jobba kväll, så det blir inte att göra så mycket annat idag. Sen så blir det att jobba lördag och söndag också. Får se om det blir att åka till pappa på söndag, det är ju farsdag då. Får se om han är frisk då, jag vill inte åka dit om han fortfarande är sjuk.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0