Here piggy piggy piggy...

Jag hade inte tänkt att ta vaccinet mot svininfluensan för att jag är tveksam om det kommer att hjälpa. Skulle inte förvåna mig om man blir sjuk ändå. Men jag ska väl antagligen ta den i alla fall nästa vecka. Tänkte ta den idag, men det blev inte så. Hade tänkt gå ifrån jobbet en liten stund och ta den, men det var så mycket att göra på eftermiddagen eftersom vi satt och pratade med chefen så lång stund så jag hann inte göra det. Det är tre tider nästa vecka också, så jag får väl ta och göra det då. Jag får det ju gratis genom jobbet, så det är väl bara att ta skiten.

Imorgon är jag ledig, det ska bli skönt att bara ta det lugnt och softa. Sen så jobbar ju helg igen... suck. Men sen så blir det att vara ledig två helger och bara ha roligt... Yes!!!

Idag så hämtade jag klänningen som jag ska ha på mig på tjejkvällen. Jag var osäker om jag skulle kunna ha den, trodde den skulle vara för liten, men den passade jättebra... =) Det enda som är irriterande är att den är så lång, så jag kommer säkert att snubbla på den. Ibland så hatar jag att vara så kort för alla byxor jag köper är för långa och klänningar & kjolar som ska vara ner till golvet blir alldeles för långa för mig. Men jag får väl hålla i lite i klänningen när jag går. Det är tur att jag bara ska vara inne, annars hade den blivit smutsig eller så hade jag varit tvungen att ha skor som är väldigt höga så jag skulle ha ramlat omkull och slagit mig överallt.... haha.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0