Jobb, blazer & shopping

I onsdags och torsdags så var jag hemma efter att ha fått sprutan i tisdags. Jag hade så jävla ont i armen plus att jag hade feber & var orkeslös. Men igår så mådde jag bättre och var iväg och jobbade 7-14. Men jag har fortfarande lite ont i armen, men inte lika mycket.

Efter jobbet åkte jag hem till pappa i Zinkgruvan. Vi bytte dvd-spelare eftersom hans hade ett usb uttag och inte min hade det. Sen så fick jag provköra Cheva Blazern och jag ska köpa den. Den var jävligt skön att köra... =) Jag får betala 15000 kr plus att han får 240:n av mig. Så det är en helt okej affär. Det kommer att vara så grymt att göra den sen... =)

Efter att jag hade varit hos pappa så hämtade jag Lizzie och vi åkte till Askersund. Då ringde Martin och ville åka med oss, så vi fick åka tillbaka till Zinkgruvan och hämta honom. Sen åkte vi till Örebro och shoppade lite grejer som jag ska till tjejkvällen idag. Vi käkade vi på McDonalds i Brändåsen, det var gött. Har inte käkat på MCDonalds sen i somras. Jag & Martin släppte av Lizzie hemma hos Chrille och jag skjutsade hem Martin till Zinkgruvan efter det. Jag var 3 vändor till Zinkgruvan igår, det är något som drar mig dit... haha...

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0