Nöff nöff och så...



Jag fick vaccin mot svininfluensan idag. Jag hade först inte tänkt att ta skiten, men jag gjorde det idag i alla fall. Fick ju det gratis genom jobbet eftersom dom tycker att det är viktigt att vårdpersonal har skydd mot influensan. Så jag är lite öm på vänster arm, men det ska gå över efter ett par dagar. Jag gick ifrån jobbet en liten stund för att ta sprutan, dom vaccinerar i samma byggnad som jag jobbar.

Igår så var jag ledig och då dammsög jag hela lägenheten, så nu har jag dödat alla jävla dammråttor. Sen så umgicks jag med Lizzie. Vi tittade på bilen som jag kanske ska köpa, jag ska väl antagligen prov köra bilen på fredag.

Tack till T som skrev: "Fan va grymt läcker du är, vill ha dig." Men jag har ju en känsla av att det är någon som skämtar med mig eftersom personen i fråga är så hemlig av sig. Lämnade ingen bloggadress, emailadress, ett helt förnamn eller dylikt. Men men shit the same, spela rulle liksom. Jag tar det inte så allvarligt. Seriöst eller inte, så är det ju kul att få komplimanger. Man får ta det som positivt och inte bryr sig om det är någon som jävlas med en.

På lördag ska jag ha min tjejkväll och det kommer att bli så roligt... =) Äta god mat, dricka goda drinkar, spela lite dryckesspel, sjunga singstar etc. Det kommer att bli kanon... =)


Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0