Rock at Sea - 50/60-tal

I helgen så var jag på kryssningen Rock at Sea 50/60-tal och det var så himla mycket sköj. Jag har inte haft så roligt på aslänge... =) Kryssningen var lördag till söndag och jag gick aldrig och sov när jag var på kryssningen. Det var så himla roligt att jag aldrig ville att det skulle ta slut, jag ville inte somna och missa en massa. Dessutom var jag inte speciellt trött heller. Jag hånglade med några killar, men jag hade inte sex även fast att jag fick erbjudanden från en del riktigt snygga killar. Jag är inte den sortens människa som hoppar i säng med folk jag inte känner eller vet vad dom heter eller nåt. Jag vet för och efternamn plus ålder på alla jag har haft sex med och jag har ju haft sex med en hel del. Men jag har alltid träffat dom jag har haft sex med i alla fall en gång innan vi ens har haft sex. Jag har aldrig haft sex med någon jag precis har träffat.

Jag orkar inte skriva så mycket om kryssning, jag har legat sjuk sen jag kom hem. Jag tror att jag börjar få feber nu för jag känner att jag håller på att koka upp. Så jag ska nog ta och försöka ta en dusch och sen lägga mig och sova igen.

Puss och snusk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0