Tjopp tjopp...

Igår så jobbade jag först till kl.16 och efter det så var jag bara hemma en liten sväng och käka & duscha. Sen så drog jag hem till min bror i Zinkgruvan. Jag umgicks med honom och med Lizzie. Vi glodde på film och käka grönsaker med dipp och så. Det var trevligt... =)

Idag är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir väl att bara ta det lugnt skulle jag tro. Imorgon så ska jag jobba igen, jobbar 7-16... suck. Men men måste ju jobba så jag tjänar pengar... =)

Jag har inte så mycket att skriva just nu, så jag tror inte att jag skriver mer nu.

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-11-02 @ 11:10:22
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

sv: emn gud de e ju imponerande :O fast 10 kg kan ja inte gå ner då finns det inte så mkt av mig kvar tror ja :) men grtattis till de iaf :D

2009-11-02 @ 17:30:02
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0