Uppdatering...

Jag har inte skrivit i bloggen på flera dagar nu. Men jag har knappt varit inne på datorn överhuvudtaget. Jag har inte haft tid och inte orkat. Jag hade ju min tjejkväll i lördags och i söndags var jag så trött så jag sov mest hela dagen. Sen i måndags jobbade jag 7-16 och sen vid kl.17 åkte jag till Laxå och bowlade med några av arbetskamraterna och åt mat. Sen igår så tvättade jag hela förmiddagen och sen jobbade jag 14-21. Idag har jag jobbat 7-16, så jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Imorgon ska jag jobba 7-16 igen och sen ska jag till Hotellet och äta med arbetskamraterna för att fira att Inge-Marie har fyllt 50 år. Så på fredag har jag en helt ledig dag då jag antagligen inte ska göra nåt speciellt. För sen lördag till söndag ska jag åka på kryssningen Rock at Sea 50/60-tal.

Tjejkvällen i lördags blev rätt så misslyckad. Jag vet inte om dom andra hade kul överhuvudtaget. Jag hade i alla fall kul speciellt när vi spelade kungen och sjöng singstar plus att vi hade roligt åt "Knäppgök"-korten som jag delade ut. Alla fick ett varsitt kort där det stod ett uppdrag dom skulle utföra under kvällens gång utan att någon upptäckte vad dom gjorde. Men en del av dom upptäckte man ju väldigt lätt, så vi bytt till andra kort några gånger under kvällen. Men det som var mest misslyckat var att det emellanåt verkade som folk var väldigt uttråkade plus att nästan alla drog innan kl.23. Jag hade tänkt att vi skulle festa fram till småtimmarna, men det verkade inte som någon av dom pallar med det. Jag som var äldst av allihopa verkar palla mer än dom, lite synd att alla bara drog. Det var bara jag och Anna som festade och pratade fram till småtimmarna. Tack för att du finns Anna... =) Jag hade väldigt roligt ihop med Anna efter att alla andra drog. Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Sen så kom Gustav förbi en sväng och höll oss sällskap också.

Men jag var väldigt trött sen på söndagen, jag gick nog inte och la mig förrens vid kl.4-5 nån gång på morgonen. Så jag sov typ hela söndagen, jag kunde inte hålla ögonen öppna. Men jag mådde inget dåligt, jag var bara trött. Men jag sover alltid dåligt när jag har druckit alkohol.

Jag har varit trött hela veckan. Hade egentligen ingen lust att bowla med arbetskamraterna i måndags, men jag gjorde det i alla fall. Det var ju gratis, vi använde ju våra trivselpengar. Det var kul att bowla, men jag var värdelös på det... haha. Men det kan ju bero på att jag bowlar väldigt sällan. Jag fick i alla fall in en strike... =)

Jag skulle egentligen ha tvättat kläder på fredag, men eftersom jag spydde ner mattan, kläderna jag hade på mig och täcket innan jag skulle sova på söndagsmorgonen så var jag tvungen att tvätta igår. Jag kunde inte sova efter att ha druckit en massa drinkar, för jag kände mig illamående. Jag var ute på balkongen flera gånger och tog luft. Jag satt vid toaletten ifall jag skulle spy. Men jag spydde inte när jag var ute eller vid toaletten fast att jag mådde illa. Så jag gick till soffan för att sova eftersom min bror sov i min säng. Men när jag skulle försöka sova kände jag hade jag var tvungen att spy. Men jag hann inte med att ta hinken som låg under soffbordet. Jag försökte få tag på den, men spyorna bara kom innan jag fick tag på den. Så det kom lite överallt. Så jag duschade och bytte kläder och sen sprang jag ut och slängde mattan. Så jag får ta och skaffa en ny matta nån gång snart. Men det är så mycket spillt på den mattan efter en del fester, så det var inte så fräsch. Så det gör inte så mycket att jag spydde ner den. Det ska bli skönt att skaffa en ny matta.

Imorgon som sagt är det också fullt upp, jobb och middag med jobbet. Men sen på fredag ska jag nog bara softa och ta det lugnt på dan. Sen får jag se om jag hittar på något med några kompisar på kvällen. Men det blir nog väldigt lugnt eftersom jag ska på kryssning på lördag.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0