Jobba, jobba, jobba... yeah



Jag ska snart iväg och jobbar. Jag ska jobba fredag-söndag, det blir tredje helgen som jag jobbar nu och så ska jag jobba nästa helg också. Så det blir att jobba fyra helger på raken eftersom jag jobbade extra förra helgen. Men sen så är jag ledig 2 helger och då blir det en massa sköj... =)

Det kommer att bli skitkul på tjejkvällen tror jag. Jag hoppas verkligen att alla klär ut sig då. Det ska blir så kul att sjunga singstar, dricka drinkar och sånt. Det kommer vara så kul att bara umgås ett helt gäng med tjejer utan en massa bråkiga killar.

Det ska också bli kul att åka på Rock at Sea, jag hoppas att man träffar en massa trevliga och roliga människor då... =)

Nu ska jag väl göra mig redo för att dra till jobbet om en stund. Ciao!

Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0