Long time ago...



Det var länge sen som jag skrev nåt i min blogg, så jag tänkte att jag skulle skriva lite nu.

Under dom senaste månaderna har jag varit väldigt duktig. Jag har gått ner 10 kg och jag drack alkohol för första gången på 2 månader i lördags.

I lördags så var jag till klubben (Midnight Cruisers) och festade. Tom Powder och Joe Red Eye. Det var kanon... =) Jag har inte haft så roligt på evigheter. Jag trodde att jag skulle få minnesluckor och spy och allt möjligt eftersom jag inte har druckit på 2 månader och gått ner 10 kg. Men jag mådde toppen och jag spydde inget och jag var inte ens bakis dan efter. Så det var en väldigt lyckad kväll/natt. Men jag hade ändå ågren dan efter fast att jag inte gjorde några dumma saker i lördags. Jag får ågren av värsta skitsakerna. Jag är faaan mupp... haha.

Idag blir det att jobba igen efter helgens bravader. Jobbar 14-21, sen jobbar jag dag onsdag-fredag. På lördag blir det nog att åka hem till Martin och glo på film. Typ alla jag känner ska till Motala Parken på fredag och se Larz Kristerz, men jag ska vara nykter och jag har inga pengar. Jag får inte pengar förrens om en vecka. Så det blir inget med det för mig, men det gör inget. För jag känner inte för det i alla fall, det är ju jävla dyrt och det är samma skit varje gång. Så kan lika gärna åka dit när det är nåt mindre populärt dansband, för jag brukar aldrig se dansbanden i alla fall. Jag brukar jämt vara vid diskoteket. Det kommer vara så mycket folk där på fredag, så det kommer nog inte ens vara kul. Det är så jobbigt när man knappt kommer fram någonstans och så kommer det vara på fredag. Det är skönare när det är lite mindre med folk, klarar inte av när det är överfullt med folk. Det ska vara mer lagom... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0