Rutten...

Jag är verkligen rutten på att skriva i min blogg. Jag glömmer bort att jag har den ibland och så har jag inte alltid tid att skriva nåt. Måste försöka att bli mer aktiv och skriva oftare här. Det är inte så stor vits att jag har en blogg annars.

Helgen som var så jobbade jag för dom inte fick in nån som kunde jobba. Så jag kommer att tjäna dubbelt så mycket som jag brukar göra när jag jobbar helg, så det är ju bra... =) Jag skulle inte direkt göra nåt speciellt i helgen mer än att jag skulle umgås med min bror, men det blir att jag gör det nästa helg. Men jag jobbar då också, så det blir efter att jag har slutat på söndag. Slutar ju kl.16 och så är jag ledig på måndag. Så det går ju bra att umgås lite då och glo på nån film eller så.

Idag så har jag och Anna varit iväg till Willys och handlat lite mat. Efter vi varit där så bjöd jag Anna på hemmagjord pizza och pizzasallad. Det smakade väldigt bra om jag får säga det själv. Nu så blir det bara att ta det lugnt och glo på tv och så. Imorgon ska jag iväg till Fjollträsk med några arbetskamraterna. Jag känner mig inte så taggad för det, men det kanske kan bli kul i alla fall.

Jag längtar tills den 14:e November för då ska jag ha tjejkväll, det ska bli så roligt då... =) Jag längtar väldigt mycket till Rock at Sea också som är helgen efter. Det blir många roliga saker på kort tid då... =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0