Var i Fjollträsk igår...



Igår så var jag till Stockholm med arbetskamraterna. Det var trevlig samtidigt som det var tråkigt. Jag hade ju inga pengar till att köpa nåt i alla fall, så jag kunde lika gärna ha stannat hemma. Jag hade bara råd att betala för bussen och för mat. Men det var ju trevlig att umgås lite utanför jobbet. Men ändå känner jag att resan hade kunnat kvittat. Det var bara jobbigt att åka buss i flera timmar och gå runt där i affärer i flera timmar när man inga pengar har. Nu har jag i alla fall varit och glott i huvudstaden. Vi såg statsministern, inte för att det var så jätte intressant... men men.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag hoppas att jag kan hitta någon som vill hitta på något med mig... haha. Får väl se vad det blir att göra idag. Imorgon blir det i alla fall att jobbar, jag jobbar hela helgen. Det känns rätt så okej, kommer ju att tjäna lite pengar i alla fall.

Jag kommer att få lite extra pengar nästa lön och då funderar jag på att tatuera mig. Får se hur det blir med det hela... =)

Puss puss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0