Back in Askersund again...

Jag var hos min bror förrut och umgicks med honom & Lizzie. Jag kom hem för cirka 1 1/2 timme sen.

Det blir antagligen filmkväll med Jenny & Kumm på fredag. Sen på lördag blir det nog att åka och bowla med Lizzie & Co. Lizzie är ju skyldig mig lite pengar från när vi var på Lasergame, så jag har ju lite pengar som jag kan spendera... =)

Min CD-spelare i bilen slutade funka som den skulle förrut idag. Den ville inte läsa några skivor, det bara stod error. Så Martin hjälpte mig att byta till en gammal bandare, så nu blir det bara att lyssna på kassettband i min bil ett tag tills jag har pengar eller får för mig att köpa en ny stereo. Det värsta är att det bara kommer ljud ur den högra högtalaren. Jag tror jag får hitta nån som kan kolla på det. För det kan ju vara att någon annan hittar vad som är fel, för Martin kunde inte komma på varför det inte kom ljud ur vänstra högtalaren. Men men det duger just nu.


Jag tänkte för en liten stund sen att jag saknar gamla tider. Jag saknar när jag och Becca bodde ihop. Jag saknar när jag bodde i Zinkgruvan och hade fester i huset eller när man var hos Henka och festade. Det känns som om det var roligare då, jag har inte lika roligt längre. Men men det blir nog bättre så småningom... hehe.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0