Fredag igen...

Det har varit en jobbig arbetsvecka, känner mig rätt så seg efter att ha jobbat tisdag-fredag. Jag jobbade 7-16 onsdag-fredag och jag är så morgontrött, jag höll nästan på att försova mig igår. Jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen.

Igår efter jobbet var jag och käkade med arbetskamraterna. Det var jättetrevligt och vi hade så roligt, vi skrattade typ hela tiden... =) Vi har en väldigt bra arbetsgrupp, vi trivs bra ihop.

Idag efter jobbet så har jag tittat på film med Jenny och Johan. Anna var med när vi tittade på "The Hangover", men hon gick sen. Så det var bara jag, Jenny och Johan som tittade på "Van Wilder - The freshman year". Båda filmerna var jävligt bra, men också jävligt sjuka... haha.

Jag har precis kommit hem nu efter att ha skjutsat hem Jenny och Johan till Åmmeberg. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, men jag vill göra nåt. Jag vill inte sova än och jag vill inte bara sitta hemma och glo. Jag får se vad jag hittar på för nåt, men det blir säkert att bara sitta hemma och glo.

Imorgon blir det att bowla... =)

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0