Helgen som gick och kom...

Efter att jag hade släppt av Jenny & Johan i fredags, så blev det bara att sitta hemma och glo på tv. Tittade på nån miniserie i 2 delar som slutade kl.4.40, så jag gick och la mig väldigt sent. Sen gick jag upp nån gång mellan kl.11.30-12.00. Så jag sov inte så jättemånga timmar. Sen på eftermiddagen igår så kom Lizzie. För vi åkte ju och bowla igår. Det var jag, Lizzie, Lovisa och Lotta som åkte och bowla. Maggie skulle ha följt med, men hon kunde inte. Sen skulle Einar följa med, men hon kunde inte heller. Så vi fick ringa till Lotta och fråga henne i sista sekund om hon kunde följa med och det kunde hon... =) Så det var jag och dom 3 L:n som åkte... haha. Vi var i Laxå och bowla och det var jätteroligt. Men vi var ju inte speciellt bra... haha.

Efter bowlingen så åkte jag, Lizzie och Lotta till Henka i Gruvan. Lotta sov hela vägen till Askersund. Vi släppte av Lovisa i Askersund först. Lotta mådde inte så toppen och spydde innan vi åkte till gruvan och det gjorde Lizzie också. När vi var i gruvan så mådde Lotta fortfande inte bra så jag och Lizzie gick in till Henka. Sen försvann Lizzie och när jag tittade till Lotta så sov hon i bilen. Jag och Lizzie missade varandra på något sätt. Hon gick ju in till Henkas hus några minuter före mig och jag hittade inte henne. Så jag ringde till henne och då hade hon dragit hem för hon var trött och hungrig. Men Lotta vaknade precis när jag tänkte åka hem. Orkade inte med den höga musiknivån och att alla rökte inne. Dessutom var det en jävligt jobbig kille där som inte verkar ta ett nej... usch. Så Lotta stannade kvar när jag åkte hem för att hon äntligen hade vaknat. Jag var hemma cirka kl.1 och jag gick och la mig strax efter att jag hade kommit hem. Jag var jävligt trött då efter en rolig kväll med brudarna... =)

Nu tittar jag på Idol medan jag sitter och väntar på Lotta. Jag såg ju bara ett av avsnitten av Idol i veckan eftersom jag inte har kunnat se dom andra. I tisdags jobbade jag till kl.21, i torsdags var jag & åt med arbetskamraterna och i fredags hade jag filmkväll med Johan & Jenny. Så nu tittar jag på reprisen eftersom Idol audition är så roligt, det är så många nötter som söker till Idol. Det är jävligt sköj... haha. Sen när Idol blir mer seriöst och ingen sjunger falsk & dåligt då är bara Idol boooring. Det är inget kul då ju.... hehe.

På ett sätt skulle jag vilja söka till Idol och göra bort mig, men på sätt och vis så vill jag det inte. Jag sjunger inte så bra och jag vet det. Så jag vet att det inte skulle gå bra. Men det skulle vara en kul grej att göra och se om man får vara med på tv eller inte... hehe.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0