Ledig... =)

Idag är jag ledig, det är skönt efter en stressig helg. Det var jobbigt i fredags och i lördags att jobba. Men igår gick det bättre, då var det lugnare speciellt på kvällen. Jag jobbade ju delad tur igår och kvällen gick väldigt smidigt. Jag tror inte att jag har varit med om en så lugnt jobbarkväll på väldigt länge.

Även fast jag är ledig idag så gick jag upp kl.7 för jag hade tvätt tid då. Det är skönt att ha tvättat klart nu. Det är så tråkigt att tvätta.

Jag ska väl dra hem till Martin om en stund. Vi ska käka tacos och glo på film. Lizzie ska väl vara med på ett hörn också. Det ska bli sköj... =)

Imorgon så börjar jag jobba igen, så jag har inte så lång ledighet. Jag ska iväg på nån utbildning om Social Dokumentation kl.13-16 i Folkets Hus imorgon och sen iväg till jobbet direkt efter det.

På torsdag blir det ut med jobbet och äta vid kl.18. Vi ska antagligen äta på hotellet. Det kan bli trevligt... =)

Sen är jag ju ledig i helgen och jag ska ju vara nykter, så det blir antagligen att försöka hitta nån eller några som vill ha filmkväll med mig på fredag eller lördag. Jag har inte så mycket pengar just nu, så jag har inte råd att göra nåt som kostar en massa pengar. Det får bli billiga nöjen fram tills jag får lön.

Jag funderar på att åka till Ullared nån gång i Oktober. Handla lite nya kläder och lite annat smått & gott. Får försöka hitta nån eller några som vill följa med. Vill ju inte åka själv.

Puss puss....

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag är lätt med på att åka till Ullared :)

2009-09-07 @ 19:28:15
URL: http://nataljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0