Motala Parken den 2:a oktober

Jag har tänkt lite grann och jag tror inte att jag kommer att dricka något när det är Motala Parken 2/10. Jag vet inte ens om jag kommer att åka dit längre heller. Jag har bestämt mig för att bara dricka max en gång i månaden ett tag. Så det blir att supa skallen i bitar den 17:e oktober när det är fest på raggarklubben. Det är lite mer min grej än Motala Parken. Jag har ju sagt att jag inte ska dricka förrens det är i Motala Parken den 2/10, men det blir nog inte att jag dricker förrens den 17/10 istället. Jag får se om jag drar till Parken eller om jag stannar hemma. Om jag åker dit blir det att vara nykter och jag kör dit. Så då kanske det blir att jag är chafför i såna fall, men då vill jag att dom jag kör på betalar mitt inträde. För jag vill inte köra på några och betala mitt eget inträde. Har ingen lust att betala en massa och vara nykter när alla andra super. Ska jag vara där bland alla "fyllon" då vill jag slippa betala nåt. Annars blir det nog bara att stanna hemma och ta det lugnt.

Jag ska satsa på ett nyktrare och nyttigare liv nu... =)

Puss i gull... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0