Sömnlös i Askersund



Jag vill sova, men det går bara inte. Det var likadant igår kväll också. Jag kan bara inte slappna av. Men jag har ju haft svårt för att somna ända sen jag var liten. Jag har så svårt att slappna av när det är dags för att sova, jag tänker på en massa saker, känner mig rastlös och är uppe i varv fast att jag borde varva ner. Jag hatar att det ska vara så svårt att somna, men jag skulle inte vilja vara en sån person som kan somna vart som helst. Jag skulle aldrig kunna somna när det är fest, jag måste ha tyst och lugnt omkring mig om jag ska sova plus att det helst ska vara mörkt också.

Jag tror att det blir att glo på tv en stund, får se om jag sover nåt inatt eller om jag är vaken tills imorgon.

Igår gick jag och la mig vid kl.1-2, men det gick faaan inte att sova. Så jag glodde på tv en stund och sen stängde jag av tv:n och somnade på soffan efter kl.5 eller nåt. Gick väl upp vid kl.12 idag, så jag gick upp i rätt så skaplig tid ändå fast att jag somnade på morgonkvisten.

Natti natti på alla er som kan somna utan problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0