Städat...

Igår skjutsade jag hem min bror vid kl.17 och jag var hemma hos honom hela kvällen. Jag åkte hem vid kl.2 på natten. Jag städade lite hemma hos honom och diskade. Det såg ut som ett bombnedslag hemma hos honom. Jag tror jag fick ihop 9-10 påsar med skräp som jag slängde. Det var dessutom väldigt mycket disk också. Han bjöd mig på mat för att jag hjälpte honom plus att jag fick 60 kr som jag hittade när jag städade. Så nu ser det rätt så skapligt ut hemma hos honom. Jag gjorde rent toaletten och handfatet också. Han har nog aldrig städad där för handfatet var alldeles svart och det luktade urin om hela toaletten. Så nu är det mycket fräschare. Jag sopade lite på golven, men jag tvättade aldrig golven fast det skulle behövas för det är många fläckar på dom. Jag kanske gör det nån annan gång. Vi tittade på film också, vi tittade på S.O.S. Sällskapsresan. Den filmen är jävligt rolig, jag har säkert sett den 10 gånger förrut. Men den är lika rolig varje gång.


Martins påsar med skräp... det blev några stycken... hehe

Jag ska jobba hela helgen, så det blir väldigt lugnt. Det blir bara att jobba. Jag börjar jobba kl.14 idag. Känner mig inte så sugen på att jobba, men jag måste för att tjäna pengar. Det är skönt att ha ett jobb, det skulle bli rätt så tråkigt annars. Jag skulle nog klättra på väggarna efter ett tag om jag inte hade ett jobb att gå till... hehe.

Sup och svälj... Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0