Behöver lite nya vänner

Jag har tänkt lite grann på att jag skulle behöva lite nya vänner. Jag behöver hitta vänner som jag har lite mer gemensamt med. Jag har rätt så dåligt med vänner just nu känns det som. Jag umgås ju knappt med någon nu för tiden. Men det kan ju bero på att jag knappt aldrig festar och när jag festade mycket förr så umgicks jag med mycket mer människor. Men det är inte så kul att bara träffa vissa när jag festar. Jag skulle vilja umgås med folk när det inte är fest också. Men men det blir väl att umgås mer med folk under sommaren och den är ju snart här... =)

Den senaste tiden har jag ändå inte haft tid att umgås med folk. Jag har mest bara jobbat hela tiden och inte riktigt haft ork att umgås med folk när jag har varit ledig. Men under sommaren kommer jag att vara ledig mycket mer... =)

Puss & Snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0