Helgen som har sprungit förbi

I fredags när jag kom hem från jobbet så gjorde jag typ ingenting. Jag satt bara hemma och glodde. Jag var jävligt trött, så det var bara skönt att vara hemma och ta det lugnt. I lördags så var jag hemma hos mamma och Lennart. Mamma bjöd på mat och så satt vi och snacka en hel del plus att vi spelade Sverige spelet. Jag förlorade på spelet och Lennart vann. Jag var ju helrutten på det spelet, jag kunde ju knappt nån av svaren på frågorna... suck. Men det var en trevligt eftermiddag. Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Men senare på kvällen så gick jag en promenad med min katt Meduza. Det var lite småkyligt ute, men det var väldigt skönt ändå. Sen på natten så var jag hemma hos Catta en sväng. Satt och snackade en hel del med Lizzie, Alex, Fredrik och Emelie. Christian mådde inte så bra, så jag såg inte så mycket av honom. Jag träffade inte Catta så mycket heller för hon gick och duschade, sen gick hon och la sig. Det var trevligt att sitta och snacka med folket.

Idag har jag inte gjort så mycket överhuvudtaget, har bara suttit hemma och tagit det lugnt. Det har varit jättefint väder ute, men jag har bara suttit inne i lägenheten förrutom att jag var ute på balkongen nån sväng. Jag tycker inte att det är så kul att vara ute själv mitt på dan. Jag tycker bättre om att gå på promenader själv på nätterna. När det är mitt på dan då vill jag ha någon med mig när jag går på promenad. Hade jag hittat nån att gå på promenad med så hade jag gjort det. Det är ingen som verkar ha tid att umgås med mig nu för tiden. Tråkigt, men sant. Jag måste försöka att hitta lite nya vänner tror jag. Dom flesta av mina vänner som jag har nu är inga bra vänner eller har aldrig tid för mig. Jag måste verkligen satsa på att hitta lite nya vänner, men vart ska jag börja leta nånstans??? Jag tycker att dom flesta jag umgås med nu för tiden är väldigt dåliga på att höra av sig till mig. Det är bara några fåtal som hör av sig nån gång då och då. Det värsta är att dom flesta har väldigt dåligt timing också, de hör oftast av sig när jag jobbar och inte kan hitta på nåt.

Nu ska jag glo lite på tv, sen blir det att sova. Ska upp tidigt och jobba imorgon.

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0