Jag har gått ner 15 kg

Den senaste 8 månaderna har jag gått ner 15 kg. Jag gick ner 10 kg dom första 2-3 månaderna och sen gick jag upp 3-4 kg under Julhelgen. Och nu under vintern/våren har jag gått ner dom kilona som jag gick upp under julhelgen plus att jag har gått ner yttligare 5 kg. Jag ska gå ner några kilon till innan sommaren har jag tänkt, så jag ser bra ut i badkläderna... =)

Här är en före och efter bild:



Jag tog på mig samma kläder som jag hade på bilden som togs för cirka ett år sedan bara för att visa skillanden. Förr så satt den huvjackan tajt på mig och nu sitter den löst... Jag har exakt samma kläder på mig och ändå ser kjolen annorlunda ut. Men det är ju för att den inte sitter lika tajt längre, den fick ett helt annat fall.

Jag längtar till imorgon för då ska jag på The Baseballs... =)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det återstår att se.... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0