Jobba idag då...

Det har varit jätteskönt att vara ledig 2 dagar. Igår så tvättade jag kläder på förmiddagen och sen på eftermiddagen/kvällen umgicks jag med Lizzie. Vi gjorde inte så mycket, vi var båda två rätt så sega. Vi käkade lite och glodde på tv. Pratade en hel del gjorde vi också, vi får hitta på nåt roligt framöver när vi har pengar. Jag har inte så jättemycket pengar just nu, hade rätt så mycket räkningar den här månaden.

Idag och imorgon blir det att jobba. Får se om jag kan hitta på nåt sköj imorgon, kolla ifall det finns nån som vill umgås en stund. Jag tänker i alla fall inte dricka eller nåt sånt. Jag ska hem till mamma och käka på lördag, så det kommer att bli väldigt lugnt imorgon kväll.

Det känns rätt så soft att bara jobba ikväll och imorgon på dan. Sen är jag ledig 2 dagar igen... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0