Så jävla irriterande...

Jag och Lizzie gjorde min lägenhet jättefin igår... =) Anna hjälpte till och möblerade om. Min lägenhet känns så fräsch just nu.

Jag hatar folk som säger att dom ska höra av sig och så hör dom aldrig av sig. Jag skulle ha umgåtts med några vänner igår, men det blev jag att bara satt hemma själv i min ensamhet. Ingen av dom som sa att dom skulle höra av sig hörde av sig igår. Jag satt i flera timmar och väntade och ingen ringde till mig. Jag ringde till den ena personen, men hon svarade inte och hon ringde aldrig upp. Jag tänker faaan aldrig mer höra av mig till henne, jag är så jävla trött på att hon alltid sviker och sen ber om ursäkt tusen gånger. Men hennes förlåt betyder ingenting för hon gör likadant om och om igen. Fuck you säger jag bara, fuck you. Jag är så jävla trött på dig just nu.

Idag ska jag jobbar 16-21, det känns rätt så soft. Det är inte så ofta som jag jobbar så korta turer eftersom jag går heltid.

Det blev inte att dra till Hällabrottet igår, men det kanske blir att dra upp till klubben en sväng imorgon tillsammans med Mari. Men det blir nog inte att dricka något, jag vill inte förstöra min viktnedgång. Jag får väl se hur det blir imorgon.

Puss och kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0