Så skönt just nu... =)

Jag har jobbat så himla mycket på senare tid, så det känns så skönt att vara ledig några dagar nu. Jag jobbar bara tre dagar den här veckan. Jag jobbade igår och så jobbar jag torsdag och fredag. Det har varit så skönt att vara ledig idag, jag har bara softat och tagit det lugnt. Det känns jätteskönt att jag är ledig imorgon också... =) Det är så skönt att vara ledig två dagar på raken, jag har inte varit det på flera veckor nu, Jag har jobbat så intensivt på senare tid; jobbat några dagar, varit ledig en dag, jobbat några dagar, varit ledig en dag och så vidare. Denna vecka känns så soft och väl behövlig. Det känns gött att veta att jag bara jobbar en kort kväll på torsdag och en lång dag på fredag. Jag var extremt trött när jag slutade jobba kl.16 igår.

Jag har jobbat hela påskhelgen. Jag jobbade kväll i fredags, delad tur i lördags, kväll i söndags och dag igår. Direkt efter att jag slutade jobba kl.21 i lördags, så festade jag. Satt först hemma hos mig och förfestade lite med Mari och Calmer. Sen så var vi uppe till raggarklubben och festade. Jag hade bara tänkt att dricka lite grann, men det blev lite mer än vad jag hade tänkt. Fast jag drack inte så jättemycket ändå, men det verkar inte som jag tål så mycket längre. Det kan bero på att jag inte hade druckit en droppe alkohol på cirka en månad plus att jag har gått ner i vikt. Jag kommer nog att ha mycket billigare fyllor i fortsättningen... haha. Men nu blir det inte att dricka igen på några veckor. Det värsta är att jag spräckte min nykterhetsperiod. Men men man lever ju bara en gång och man ska faaan leva det fullt ut... =) Jag hade jätteroligt i lördags, jag har inte haft så roligt på flera veckor. Jag behöver ha lite roligt ibland.

Jag fick med mig en kille hem i lördags och jag ångrar att jag tog med honom hem. Jag mådde illa när jag kom hem, så jag ville bara sova. Men han försökte med en massa annat, men till slut så gav han upp och drog. Jag spydde aldrig eller så, jag kände mig bara lite illamående. Det kändes bättre bara jag fick sova och dricka mycket vatten. Klockan var fyra på morgonen när han hade dragit, så det blev rätt så sent i lördags. Det var tur att jag inte började jobba förens kl.16 på söndagen och bara jobbade till kl.20.30 för jag var så himla seg i söndags. Jag mådde inte illa på söndagen, men jag var seg och hade lite ont i huvudet. Men jag mådde ju som jag förtjänade. Men det lustiga var att jag vägde mig på söndagsmorgonen och då vägde jag 1,5 kilo mindre än vad jag vägde på lördagen. Så jag gick ner 1,5 kilo fast att jag drack grogg plus cider som innehåller massor av kalorier.

Imorgon blir det att tvätta en massa på förmiddagen och sen på eftermiddagen blir det nog att umgås med Lizzie. Får se vad vi får för oss att göra.

Puss & snusk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0