Seg dag & mycket att göra

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men jag har jobbat så mycket så jag har inte haft tid eller ork att skriva. Dessutom har jag inte haft så mycket att skriva om eftersom jag mest bara har jobbat. Det blev inte att åka på Power Marknaden i lördags för det var bara jag och pappa som tänkte åka, alla andra hade backat ur. Så vi tyckte det kändes onödigt att slösa pengar på bensin när det bara var vi. Så jag var bara hemma och tog det lugnt. Så jag slapp gå upp tidigt, jag tog sovmorgon istället. Den enda dagen förra veckan som jag inte behövde gå upp vid kl.6 på morgonen.

Idag är min enda lediga dag den här veckan. Jag skulle ha varit ledig imorgon också, men jag ska jobba en kort kväll på Borgmästargården så jag får ihop lite plustimmar. Jag vill ha massor av plustimmar innan sommaren, så jag inte behöver jobba så många tillgänglighetsdagar under sommaren.

Jag känner mig rätt så seg idag, men jag har massor med saker som jag ska göra. Lizzie ska hjälpa mig att städa och möblera om här hemma. Så det blir en hel del att göra med det. Sen vet jag inte om det blir att åka till Hällabrottet ikväll, jag får se hur jag känner mig sen. Det blir i alla fall att vara nykter för jag orkar inte med att vara bakis imorgon eftersom jag ska jobba. Dessutom så har jag tänkt att vara nykter ett bra tag nu, jag ska inte dricka förens slutet av april igen. Lizzie skulle ha följt med till Hällabrottet, men hon ringde igår och sa att hon inte orkar följa med. Så får se om jag hittar nån eller några andra som vill följa med. Men jag är inte säker på om jag själv ens vill åka längre. Jag känner inte riktigt för det, men jag kanske ångrar mig innan kvällen kommer. Så jag får se ikväll hur jag gör, ska kolla runt om det är någon som vill med om jag åker dit.

Nu ska jag ta och käka en frukt & glo lite på tv innan jag och Lizzie ska handla & äta. Vi ska till Nordiska och Letex när hon har varit och kört med trafikskolan. Efter det ska vi äta lite mat.

Pussigull...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0