Snart jobba...

Jag ringde förut idag om att min hemtelefon inte fungerade efter att dom varit här och installerat bredband i lägenheten. Dom håller ju på och installerar bredband i andra lägenheter idag. Så dom kom ner och fixade det, så nu funkar min hemtelefon igen... =)

Jag och Lotta var iväg och pumpade i luft i mina däck på bilen förut. Det var knappt nån luft alls i däcken på passagerarsidan, så jag får nog ha lite koll på dom så att det inte blir så dåligt med luft igen.

Jag ska snart iväg och jobba, det känns inte allt för roande. Men jag jobbar kväll imorgon med, så jag har sovmorgon imorgon. Det känns gött. Sen så jobbar jag dag onsdag och torsdag och sen är jag ledig tre dagar. Det ska bli så skönt att vara ledig några dagar... =)

Jag ska väl ta och göra mig i ordning för jobbet och sen ge mig iväg.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0