Tjo flöjt... =)

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men jag har inte haft tid eller orkat. Jag har jobbat så himla mycket på senare tid, så jag har inte haft så jättemycket att blogga om heller. Jag har jobbat väldigt mycket den här veckan, jag var bara ledig i torsdags och jag är inte ledig förrens på fredag igen. Den här veckan har jag jobbat 55 timmar och 30 minuter, så jag har jobbat väldigt mycket. Jag jobbat 13 timmar i fredags, det var jobbigt. Men det kommer att bli skönt i sommar då jag kan vara ledig mer eftersom jag jobbat så pass mycket nu. Det ska bli så skönt att vara ledig fredag-söndag efter att ha jobbat 7 dagar... =)

I måndags var jag till pappa en sväng och han satte på sommardäck på min bil. Det är så gött att det har blivit varmare nu och snart blir det sommar... =)

Jag skulle ha varit på 2 årskalas idag efter jobbet, men lilla Elias är sjuk så det får bli i slutet av nästa vecka antagligen.

Det ska bli så skönt att få sovmorgon imorgon, jag har börjat jobba kl.7 alla dagar jag har jobbat denna vecka. Det var bara i torsdags som jag hade sovmorgon och då gick jag upp kl.8 eftersom det var några här och kopplade in bredband i lägenheten. Min hemtelefon funkar inte efter att dom har varit här, så jag får ringa nån gång i nästa vecka om den inte börjar fungera igen.

Jag längtar till helgen för jag är ledig fredag-söndag och det ska bli skönt att vara ledig då efter att ha jobbat 7 dagar. På lördag ska jag till Gislaved och se The Baseballs. Jag har inte gjort nåt kul på ett tag, så det ska bli så sköj att bara rocka loss. Jag kan inte alltid jobba eller vara nykter & städad, jag måste har roligt ibland. Jag dricker ju inte så ofta nu för tiden, men det blir nog att ta igen det i sommar. För i sommar så har jag tänkt att jag får dricka mer och det händer ju så mycket mer skoj då också.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0