Tjohoo

I lördags så var jag som sagt på The Baseballs. Det var jävligt sköj, men det var roligare förra gången jag såg dom. Men det var ändå kul i lördags, speciellt när jag ramlade ner i diket... haha. Faaan va vi skrattade då... haha.

Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Jobbade i måndags, annars så har jag bara slappat dom senaste dagarna. Jag har bara tagit det lugnt och inte gjort ett skit.

Idag är det Marken, men jag vet inte om jag ska gå på den eller inte. Får se sen om jag drar ner en sväng eller om jag skiter i det. Jag är inte så sugen på att gå på marken och trängas med en jävla massa människor.

På fredag är det valborgsmässoafton. Jag funderar på att dra till Vretstorps Parken en sväng, men jag tror inte att det blir att gå in nåt. Det blir nog bara att åka dit en sväng och kolla vad det är för människor där i såna fall. För jag ska upp tidigt och jobba på lördag.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0